Başlangıç » KATAGORİ DIŞI » 05 TEMMUZ 2009 YETERLİLİK BELGESİ SINAV SORULARI

05 TEMMUZ 2009 YETERLİLİK BELGESİ SINAV SORULARI

<05 Temmuz 2009 Pazar günü yapıldı.Sınav yapılmadan önce sitemize göstermiş olduğunuz yoğun ilginize teşekkür ederim.
Sınav soruları biraz zormuş.
İlk olması sebebiyle nasıl yapılacağını kimse tahmim edemedi.
Başvuru Şekli ve Diğer Hususlar adlı bölümün;

9. Diyanet İşleri Başkanlığı Sınav Yönetmeliğinin 14 üncü maddesi gereğince yazılı sınavda başarılı sayılmak için en az 70 puan almak şarttır. Umarım almışsınızdır.

10. Yazılı sınavda başarılı olanların sözlü ve uygulamalı sınav tarihleri ve sınavın yapılacağı yer ayrıca duyurulacaktır.

05 TEMMUZ 2009 YETERLİLİK BELGESİ SINAV SORULARINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ.

199 Yorum

  1. rasim diyor ki:

    hocam sorular varda indirmek için şifre istiyor

  2. nur diyor ki:

    sorular için çok teşekkür ederim fakat nasıl indirebilirim.cevap yazarsanız çok memnun olurum..

  3. L diyor ki:

    abi Allah razı olsun çok teşekkür ederiz ama pasaport numarasını versende soruları alsak
    bu şwkilde ulaşamıyoruz acil çözüm lütfen

  4. L diyor ki:

    soruları indiremiyoruzz yaani

  5. egin diyor ki:

    hocam şifre istemektedir.şifresi nedir acaba?

  6. sacit dursun diyor ki:

    hocam soruları inderemiyoruz

  7. eyup diyor ki:

    selamun aleykum hocam şifre istıyo şifre verırmısınız indiremıyoruz allah razı olsun

  8. ahmet diyor ki:

    allah razı olsun soru kitapçığı için hocam
    varsa cevap anahtarını da alablirmiyiz.
    bir de orda — *.odt —- uzantılı veriyor
    mümkünse mord de alabilirmiyiz
    şimdiden allah razı olsun

  9. slm diyor ki:

    27051977

  10. SADETTİN diyor ki:

    HOCAM ÇOK TEŞEKKÜRLER…BİRÇOK ÖNEMLİ BİLGİ EDİNDİM SAYENİZDE..ALLAH RAZI OLSUN…DUA İLE

    • NAZMİYE diyor ki:

      lütfen soruları indiren varsa banada göndersin kitabımda yok yardımcı olun ALLAH rızası için

  11. muhammed diyor ki:

    indirebilen varmı

  12. tortumehrek diyor ki:

    arkadaşlar şifre 27051977

  13. peri diyor ki:

    soruları indirebilen war mı…?..ya arkadaşım Allah razı olsun demek isteriz ama bide indirebilsek…başka yolu yok mu bunun..yoksa ben mi beceremedim..?

    • ebrar diyor ki:

      geri sayım çıkıyor ondan sonra sayfanın üst trafında sarı renkte bir uyarı çıkıyor ve onun üzerinde iken çift tıkla boş bir yere kydet

  14. nur diyor ki:

    yaa bu sorular indirlmiyo kiii..indirebilen varsa yardımcı olabilirmi…

  15. erdal diyor ki:

    hocam ındıremedım soruları

  16. mehmet diyor ki:

    çok
    tşk

  17. erdal diyor ki:

    bana soruları gonderırmısın hocam erdalbostan53@hotmaıl.com

  18. ran res diyor ki:

    teşekkürler ama cavabını da biz bulsak iyi olur ama cevabı olsaydı daha iyi olurdu

  19. [...] 05 Temmuz 2009 Yeterlİlİk Belgesİ Sinav Sorulari 05 Temmuz 2009 Pazar günü yapılacak sınavda çıkabilecek soruları derledim.Derlediğim sorular aslında tüm [...] [...]

  20. israfil diyor ki:

    size zahmet bana soruları gönderirseniz sevinirim………

  21. emrullah diyor ki:

    sayın hocam mümkünse soruları bende alabilirmiyim

  22. muammer diyor ki:

    soruları göndeririseniz sevinirim Allah razı olsun

  23. kemal diyor ki:

    size zahmet banada soruları gönderirseniz sevinirim. Selamlar.

  24. ahmet diyor ki:

    hocam soruları indiremedim gönderirseniz memnun olurum şimdiden allah razı olsun.

  25. halime diyor ki:

    sorulara ulaşamadım mail adresime yollanacağı belirtilmiş tşk

  26. sanem diyor ki:

    size zahmet soruları bana gönderir misiniz

  27. yılmaz diyor ki:

    yeterlilik soruları nasıl açılır yardım ederseniz sevinirim
    a

  28. ertuğrul diyor ki:

    hocam ben bir türlü indiremedim bana e posta olarak göndere bilirimisiniz. şimdiden çok teşekkür ederim regaip kandilinizde mübarek olsun selametle

  29. ertuğrul diyor ki:

    hocam cevaplarını size zahmet gönderirmisinz selametle

  30. seda diyor ki:

    ben ındıremedım bırı acele yardım etse

  31. seda diyor ki:

    yollarsanız çok sevinirim

  32. ahmet diyor ki:

    emegine saglık ALLAH razı olsun kardesim

  33. cihan diyor ki:

    s-a arakadaşlar soruları indirebilen var mı ben o kadar uğraştım indiremedim yayınlayan arkadaş yardımcı olursan seviniriz hadi ALLAHA EMANET OLUN

  34. emine diyor ki:

    hocam kuran kursu öğreticiliği sınav sorularınıza ulaşamıyorum yardım ederseniz sevinirim

  35. elif diyor ki:

    arkadaşlar bu soruları indiirip çözen varmı ya .ben indiremiyorum.lütfen acil cevap……

  36. elif diyor ki:

    nolur banada gönderin sorularıııııııııı. elif__angel@hotmail.com

  37. YAŞAR diyor ki:

    lütfen soruları mail adresime gönderebilirmisiniz, Allah razı olsun, teşekkür ederim.

  38. ismail diyor ki:

    mumkunse soruları e-mail adresime gonderebilirmisiniz.Allah razı olsun.

  39. ismail diyor ki:

    göndereceğiniz sınav soruları bayanlar için olursa sevinirim tekrar allah razı olsun.

  40. hanife diyor ki:

    sorulari gondere
    bilirseniz selamlar

  41. seda diyor ki:

    ALLAH razı olsun gönderdınız ama nedense onu da acamadım bı yardımcı olsanız

  42. hattab diyor ki:

    allah razı olsun

  43. hasbi diyor ki:

    selam arkadaslar sorular cok guzel ındırılmıyor bende bu soruların fotokopılerı var almak ıteyen olursa msn adresınden ulasa bılır

  44. nurten diyor ki:

    allah razı olsun

  45. betül diyor ki:

    hayat_yasamaya_deger24@hotmail.com Soruları bana da gönderir misniz? Becerebileceğimi sanmıyorum.

  46. betül diyor ki:

    hayat_yasamaya_deger24@hotmail.com Lütfen soruları bana da gönderin indiremiyorum.

  47. asu diyor ki:

    sorular için teşekkürler ama sanırım ben indirmek için biraz geç kaldım rica etsem meil atarmısın…

  48. asu diyor ki:

    sorular için teşekkürler ama sanırım ben indirmek için biraz geç kaldım rica etsem meil atarmısın…
    ynsdilarazhr@hotmail.com

  49. fatih altay diyor ki:

    s.aleykum ben izmir ihl mezunu 2009..soruları adresime gönderirseniz sevinirim ihtiyacım var onlara şimdiden allah razı olsunn..???

  50. betül diyor ki:

    Çok teşekkür ederim Allah razı olsun

  51. nuran konuk diyor ki:

    sa hocam soruları banda gönderirseniz çok sevinirim mümkünse cevaplarıda nrn_cnm__@hotmail.com

  52. huriye genel diyor ki:

    sa.bu sayfayı yeni buldum bende .mail olarak adreslere soruları göndereceğiniz söyleniyor.bende stajer kur’an kursu öğreticisi adayıyım.şayet mümkünse banada soruları gönderirseniz çok sevinirim.en azından soru şekli hakkında bi bilgimiz olur ona göre daha gayretli çalışırız.selamlar..

  53. mehmet (mertzey) diyor ki:

    çok teşekkürler allah razı olsun

  54. çanakkale diyor ki:

    bana da soruları yollarsanız sevinirim.kk öğreticiliği sınavına gireceğim. herkese başarılar şimdiden

  55. çanakkale diyor ki:

    tşkk

  56. kübraaaa diyor ki:

    Herkesin istemiş olduğu gibi ben deeeeeee soruları istiyorum.Bulan vatandaş bana da yollarsa sevinirim……..Allah razı olsun……….

  57. mehmet diyor ki:

    hocam soruları indirremedim soru ve cevapları bana gönderirmisin

  58. ilhami diyor ki:

    şu soruları ALLAH rızası için birisi banada göndersin… isyankar_asik_928@hotmail.com

  59. yılmaz diyor ki:

    e maile atarsanız tesekkur edrm

  60. zeliha diyor ki:

    ben k.k öğreticiliği sınavına girecem soruları banada gönderirseniz sevinirim şimdiden allah razı olsun neolur yardım edin :(

  61. recep diyor ki:

    s.a. soruları indiremiyorum. indirdiğimde açılmıyor. bilindik bir uzantı ile gönderebilir misiniz. Allah yar ve yardımcınız olsun

  62. recep diyor ki:

    ben recep üstte adresi vermemişim adersim : recep025@gmail.com

  63. selahattin diyor ki:

    selamaleyküm biz yeterlilik belgesi sınav sorularını bulamadık bize yardımcı olabilirmisiniz şimdiden teşekür ederim ALLAH RAZIOLSUN

  64. merve diyor ki:

    s.a. banada soruları atarsanız çok sevinirim Allah razı olsun hepinizden

  65. merve diyor ki:

    ALLAH RAZI OLSUN HAZIRLAYANDAN DÜŞÜNENDEN TÜM EMEĞİ GEÇENLERDEN TÜM SINAVA GİRECEK KARDEŞLERE BAŞARILAR

  66. harun diyor ki:

    neden benim gibi birişinin duyguları ile o,ü

  67. gökmen diyor ki:

    site sahibini meşgul etmeyin bence,indirenler indiremeyenlere göndersin.
    bu işler böyle olur.

  68. gökmen diyor ki:

    yeni bir site buldum.
    ordan tüm sorular iniyor.
    herkes indiriyor.
    Uğraşın tıklayın oraya buraya mutlaka iner sorular.
    heryere tıklayın.birinden mutlaka sorulara ulaşılır.

    http://demircilerkoyu.blogspot.com/2009/06/05-temmuz-2009-yeterlilik-belgesi-sinav.html

    sanırım aynı arkadaş yapmış bunuda.
    allah razı olsun ondan.

  69. mustafa diyor ki:

    s.a. kardeşim öncelikle RABBİM razı olsun
    ben yeni sorular yazan şeyi indirdim ama cevapları yok lütfen varsa mail atarsan dua ederim RABBİM herkese zihin acıklığı versin
    MEVLA muradınızı versin……

  70. bekir gengil diyor ki:

    hocam imam yeterlilik sorularını inderemiyorum gönderirseniz sevinirim

  71. betul diyor ki:

    ne olur sourları banada gonderırı mısısnız ben ınıdremedım

  72. elif diyor ki:

    sa
    Allah razı olsun hocam
    ama bir türlü indremiyorum :( yardım lütfenn

  73. durmuş ali diyor ki:

    bende istiyorum soruları lütfen

  74. ÖMER SEVEN diyor ki:

    hocam soruları mail adresime atarsanız çok makbule geçecek Allah razı olsun teşekkürler saygılar..

  75. ÖMER SEVEN diyor ki:

    imam-hatiplik sorularını rica ediyorum mailime atarsanız sevinirim sağolun

  76. ihsan diyor ki:

    hocam size zahmet bana da gonderebilirmisiniz

    alkan53@hotmail.com

  77. elif diyor ki:

    ben indirdim arkadaşlar,ısrarla denemeyi çabalarsanız olacaktır zor değilmiş :)

  78. arif diyor ki:

    s.a hocam.en geç kalan benim mail adresime yollarmısınız ,arkadaşlar hepinizden yardım bekliyorum 7 gün kaldı ALLAH RIZASI için.
    a.akca_4@hotmail.com

  79. Aysegül diyor ki:

    Arkadaşlar benimde mail adresime yollarsanız sevinirim….Bu iyiliği yapan için dualarım olacak sözz…

  80. reyhan diyor ki:

    soruların cavaplarını gönderin lütfen

  81. osman diyor ki:

    lütfen banada yollayın soruları arkadaşlar!! osmandaglar1982@hotmail.com

  82. adsız diyor ki:

    ya bu sorular indirilmiyo abuk sabuk ingilizce şeyler onaylıyorum gene olmadı

  83. Fatih diyor ki:

    soruları bulan arkadaşlar rica etsem bana da nasıl bulduğunuzu söyler misiniz?

  84. muharrem diyor ki:

    arkadaşlar bi zahmet yardımcı olun soruları indiremedim…ALLAH(cc) razı olsun

  85. fatih diyor ki:

    indiren arkadaşlara eğer zahmet olmazsa soruları mail atabilirler mi? herkese başarılar diliyorum, gönderenlerden Allah razı olsun. fatih.48@hotmail.com

  86. abdulkadir diyor ki:

    hocam neden bukadar zor oluyor bu işler bilenler bilmeyene yardımcı olsa sorun çözülecek soruları gönderirseniz sevinirim allaha emanet dua ile kalın

  87. abdulkadir diyor ki:

    arakadaşlar çok basit
    dowland yapın şifre girin 27051977 ve 15 den geriye dogru sayan bir sayaç çıkaçak bekleyin tamamlasın daha sonra chlic here tıklayın gerisi size kalmış ister orda bakın ister kaydedin

  88. elif diyor ki:

    arkadaşlar,Afyon Müftülüğünün hazırladığı bu testlerden faydalanacağınızı umuyorum.
    Allah yardımcımız olsun…

    http://www.afyonmuftulugu.gov.tr/dinitest/

  89. ayşe diyor ki:

    banada soruları gönderebilirmsiz

  90. muderris diyor ki:

    sa.hocam, vakit ayırıp emek vermişsiniz. ellerinize sağlık. size teşekkür ederiz. Mevlam yar v yardımcınız olsun. sınava girecek arkadaşlara da başarılar dilerim. ALLAH (c.c.) razı olsun. Hakkınızı helal ediniz.

  91. sümeyye bektaş diyor ki:

    aradaşlar çok uğraştım ama indiremiyorum zahmet olmazsa bana da gönderirimisiniz?stajyer kuran kursu öğreticiliği soruları…zambak 904@hotmail.com

  92. ayşe vera diyor ki:

    yeni haberim oldu çok acil soruları banada gönderirmisiniz? ALLAH RAZI OLSUN hocam

  93. betül diyor ki:

    lütfen soruları banada gönderin çok uğraştım ama olmadı yardımlarınızı bekliyorum herkese başarılar

  94. elif diyor ki:

    faydalanacağınızı umuyorum arkadaşlar

    http://www.afyonmuftulugu.gov.tr/dinitest

  95. ravza diyor ki:

    ARKADAŞLAR SORULARI AÇAMIYORUM LÜTFEN YARDIMCI OLUN

  96. soruları zarzor yukledım ama cevaplara ulasabılırmıyız acaba.sorular super ALLAH razı olsun

  97. emine diyor ki:

    bana da gönderir misiniz sorulardan açılmıyo

  98. emine diyor ki:

    evet cevap bekliym

  99. serkan diyor ki:

    banada gönderir misinsz
    serkan-48-@hotmail.com

  100. kadir diyor ki:

    soruları indiremiyorum yardımcı olursanız sevinirim adresim kadir_7410@hotmail.com

  101. ihsan diyor ki:

    hocam size zahmet sorulara ulasamadım banada gonderebilirmisiniz

    alkan53@hotmail.com

  102. yunus diyor ki:

    lütfen banada gönderin şimdiden Allah razı olsun

  103. yunus diyor ki:

    lütfen banada gönderin şimdiden Allah razı olsun
    ykocpinar@hotmail.com

  104. mehmet diyor ki:

    imam hatiplik ve müezzinlik sınav sorularının cevapları yok acil olarak upload eder misinz?
    133 sayfalık olan cevapları yok !.

  105. mustafa şimşek diyor ki:

    hocam soruları açamıyoruz email ile gönderirseniz çok iyi olur .şimdiden allah razı olsun

  106. feza diyor ki:

    bir cevap anahtarı da var mı acaba? onu da kendimiz mi bulacağız ya da:) Allah razı olsun ihsan bey,emeğinize sağlık.

  107. mehmet diyor ki:

    arkadaşlar lütfen biraz cık uğraş verin lütfen bana da gönderin diyorsunuz ama sitede zaten mevcut rapid shareden indirebilirsiniz sorular ve bilgileri lütfen biraz uğraşın birde lütfen yayınlayan arkadaş ta CEVAP ANAHTARLARINIDA KOYSUN
    emeğe saygı…

  108. yesari diyor ki:

    sa usta çok tşkkr ama inmiyor bu mübarek.lütfen yrdmcı olun kesnlikle cvp bekliyorum.dw yapıyoruz okunmuyor yazı.bizler internet mağduru ordulularız.add me help

  109. nuran konuk diyor ki:

    hayırlı akşamlar hocam ben hala cevap ları alamadım hoca lütfen ya bu akşam cevaplarıda atbilirmisiniz

  110. rukiye diyor ki:

    kuran kursu ögreticiligi sınav sorularına ihtiyacım var cok kaldım yardım edin

  111. aykut sağlam diyor ki:

    selam hocam cok uğraştım ama indiremedım şifre istıyor hocam msn adersımı yazdım bana yollarsanız soruları cok memnun olurum bi zahmet cok acil lütfenn allah razı olsun essalumu aleykum

  112. tuba diyor ki:

    s.a hocam soruları indiremiyom bi zahmet bnada gnderiseniz çok sevinirm yarın son gün lütfenn

  113. yücel diyor ki:

    aelam arkadaşlar ellerinde soru olan varsa banada göndere bilirmi_? ilahiyat_3838@hotmail.com

  114. mustafa diyor ki:

    cevap anahtarını kimse koymamış herkes birbirine soruyor anlamadım gitti yayınlarsanız sevinirim teşekkürler..

  115. selam olsun... diyor ki:

    kardeşler çook uğraştım indiremiyorum son gun hayrınız olsun banada bi zahmet sorruları yollarmısınz zahmette rahmet varmış..:)
    şimdiden rabbim zahmetinize rahmet katsın herkese sınavda başarılar dilerim melekler arkadaşınız hızır yoldaşınız olsun kaleminiz kuvvetli, ilminiz bol, zihniniz açık, fehminiz kuvvetli olsun Allah hepinizden razı olsn. gönderebilirseniz sevinirim .
    beyazguvercinm4141@hotmail.com

  116. cihat tapınç diyor ki:

    Selamun aleykum bu sınav soruları ne zaman yayınlanacak ve nereye yayınlanacak öğrenennler ALLAH rızası için gondersin ADRES=lise_2_1537@hotmail.com

  117. serkan diyor ki:

    ohhhhh beeeeeeeeeeee

  118. mami diyor ki:

    ya nasıl indiriyosunuz arkadaşlar su cahil adama yardımcı olsanız bi turlu beceremedim

  119. Nurullah Aslan diyor ki:

    Sınav soru ve cevap anahtara daha nete verilmedi ki… Mebe şikayet maili attım dün akşam yedi gibi saatler geçti hala diyanet soru cevap pdfleri yüklenmemiş binlerce insan bekliyor diye.. Öss olsa kpss olsa anında verirler nete ama bunu takan yok hocalar güruhunun sınavı onlara göre..
    Blog sahiplerini tebrik ederim güzel taktik ziyaretçi çekmek için.. Ama insanları hayal kırıklığına uğrattığınızıda unutmayın.. Daha nete verilmedi kardeşim verilsede gerçekten link koysanız neyse.. Tüm arkadaşlara Allah yardım etsin inşallah başarılı olurlar..

  120. şuayip diyor ki:

    sağ gösterip sol vurdular

  121. memiş bıyık diyor ki:

    soruları gönderir misiniz?

  122. ADANALI AHMET diyor ki:

    ARKADASLAR SINAV SONUCUNU BEKLEYIN SORULARI ALIP NE YAPACAKSINIZ SANKI BIRAZ RAHAT OLUN OLURSA OLUR OLMAZSA OLMAZ ALLAH KULUNU RISKI İLE YARATMIS BIZIMDE RISKIMIZ GELIR BIR YERDEN

  123. Hamza GÖKTAŞ diyor ki:

    Selam arkadaşlar soruları bir türlü alamadık alabilen arkadaş varsa rica etsem postalasın hamza-goktas-63570@hotmail.com e-posta adresim bu lütfen sadece soru için kulanılsın gönderdiğiniz için şimdiden tşk ederim

  124. ALİ diyor ki:

    arkadaşlar sınav sorulara ulaşamıyorum, ulaşan varsa lütfen adrese gönderirimisiniz? tşk. aeol

  125. ahmet diyor ki:

    sa bizede kolay ulaşabileceğimiz şekilde soruları gönderirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler…

  126. yusuf diyor ki:

    slmaleykum arkadaslar bnde bu sınava girdim sorular bayada zor deildi ya öle dert etmenize gerek yok yani sorularınız iççn gantspor27@hotmail.com msn adersim sorularınızı beklerim

  127. nebi saka diyor ki:

    arkadaslar hala ben soruları indiremiyom acaba bi sorun mu var

  128. bilgekaan diyor ki:

    değerli arkadaşlar sınavın soru ve cevapları yarın diyanetin sitesin de açıklacak yani bu gün hiç bir şekil de sorulara ulaşmanız söz konusu bile değil yarın yani ayın 7 sin de diyanet in sitesin de soru ve cevaplara ulaşabilirsiniz bur da yapacabileceğiniz şeyin en fazlası soru ve cevapları kendi aranız da yani aklınız da kalanları paylaşmak olacak ok

  129. sonnur diyor ki:

    s.s çok şükür sınavı atlattık çalıştığımıza değdi yinede hiç duymadığımız bazı terimler vardı neyse sorulara ulaşmaya çalıştım olmadı ulaşan varsa msn me gnderebilr mi ekim571@hotmail.com

  130. arife diyor ki:

    lütfen bu adrese kuran kursu stajyerlik sorularını gönderin ktfn ben-iste@hotmail.com

  131. harun diyor ki:

    selam imam hatipliler ne zaman açıklanacak bu sorular

  132. halil ibrahim diyor ki:

    ya arkadaşlar bukadar acele etmeyin zamanı gelince açıklanır:)

  133. halim diyor ki:

    imamlık sorularını bana gönderen olursa çok menmun olurum
    ARKADAŞLAR ALLAH RIZASI İÇİN

  134. sevimm diyor ki:

    sa allah rızası için bana da yollar mısınız kaç gündür indiremiyorum lütfen

  135. merve din öğretmenliği 2 diyor ki:

    lutfen soruları acil bana da gönderin dosyayı acamıyorum da

  136. merve din öğretmenliği 2 diyor ki:

    dosyayoı acamıyor lutfen banada gönderın

  137. abdulbaki diyor ki:

    selamun alaykum. hocam bu sorular 5 temmuzda çıkan sorularmı yoksa benmi yanlış indirdim yardımcı olursanız sevinirim..

  138. din kültürü öğretmeni diyor ki:

    soruları benım e postama da atarsanız sevinirim…

  139. isa diyor ki:

    ARKADAŞLAR ALLAH RIZASI İÇİN SINAV SORULARINI VE CVPLARINI GÖNDERİRMİSİNİZ egon7_7@hotmail.com BEKLİYORUM…

  140. engin diyor ki:

    selamın aleykum ya bu soruları ve cevapları nerdn alacağız ya bilen varmı salı günü cevaplar gelecek ama piyasada gorunmuyor ya bilen varsa yardımcı olurs asevinirin vessealm

  141. ayse durmaz diyor ki:

    5 temmuz 2009 yeterlilik sınav sorularını indiremiyorum allah rızası için mail adresime gönderebilirmisiniz…ayca982@mynet.com

  142. ayse durmaz diyor ki:

    5 temmuz 2009 yeterlilik sınav sorularını indiremiyorum allah rızası için mail adresime gönderebilirmisiniz…ayca982@mynet.com

  143. recep diyor ki:

    sınav cevaplarını indiren varsa bana bir mesaj atsın ya 05072823140

  144. İrfan diyor ki:

    sınav soruları benim bildiim kadarıyla diyanet de yayınlanacak 7 temmuzda yani bugün

  145. ESER diyor ki:

    SLM

  146. ESER diyor ki:

    İHSAN ABİYE CANDAN TEŞEKKÜRLER ÇOK EMEĞİ GEÇTİ ALLAH YAR VE YARDIMCISI OLSUN İHSAN AKDOĞAN

  147. ESER diyor ki:

    BU SORULAR HALEN ÇIKMADI MALESEF

  148. mahmut diyor ki:

    diyanet beni yidi bitirdi

  149. mücahit diyor ki:

    soruları banada gönderirseniz sevinirim
    seyfibaba29@yahoo.com

  150. slm banada imamhatip yeterlilik sorularını adresime gönderirmisiniz şimdiden allah razı olsun diyor ki:

    arkadaşlar umarım sınavınız iyi geçmiştir ben şimdiden kazanacağınıza inandığım için hayırlı olsun demek istiyorum slm

  151. serkan diyor ki:

    imamatip yeterlilik sorularını göderirmisiniz arkadaşlar umarım sınavınız iyi geçmiştir ben şimdiden kazanacağınıza inandığım için hayırlı olsun demek istiyorum slm

  152. serkan diyor ki:

    imamatip yeterlilik sorularını göderirmisiniz arkadaşlar umarım sınavınız iyi geçmiştir ben şimdiden kazanacağınıza inandığım için hayırlı olsun demek istiyorum slm arabam_3731@hotmail.com

  153. mustafa diyor ki:

    ya bu sorulari ve cawaolari n zaman werecekler hala yok

  154. lale diyor ki:

    arkadaşlar lütfen banada ssınav soru ve cevapları gönderin çatlıcam

  155. selim diyor ki:

    ne olur soruları cevapları alan varsa banada gönderiin adresi m

  156. alper diyor ki:

    bırı bana soruları gondere bılırmı ben ındıremedım de

  157. seyit diyor ki:

    arkadaşlar banada gönderin bu nasıl iştir bulamadım maksatlımı yopılıyor bu lütfen yardımcı olun

  158. seyit diyor ki:

    sorular bana da lazım değil ama hanım her akşam soruyo bulamadım diyorum.nasıl iştir bir VHKİ memuruyum yinede bulamadım

  159. mustafa akyar diyor ki:

    allah rızası ıçin muezzinlik sorularını alan varsa cevapiarı iletsin şükran

  160. mustafa akyar diyor ki:

    selam olsun sınava giren arkadaşlara allah yardım etsin başarılar

  161. CİHAT diyor ki:

    valla gercekten bu soruları ındırmek cok zor indirebilen varsa bi zahmet gönderirse cok iii olcak

  162. nuriye diyor ki:

    sınav sonucu ne zaman açıkalnıcak acaba bilen varmı

  163. muhammed diyor ki:

    arkadaşlarsnav sonuçları ne zaman bi haber yazsanız habari olan yokmu

  164. mustafa akyar diyor ki:

    allah rızası için şu soruların cevaplarını gönderin artık kimsenişn sabrı kalmadı

  165. Emre diyor ki:

    ne zaman açıklanacak bu sonuçlar!!!

  166. mustafa diyor ki:

    sonuçlar açıklandımı bu gün arkadaşlar

  167. kübra akdoğan diyor ki:

    ya sonuçlar nerde yok

  168. hafız kasım diyor ki:

    herkese selamlar

  169. hafız kasım diyor ki:

    lütfen banada gonderin okancan_046@hotmail.com

  170. nida diyor ki:

    arkadaslar lütfen acil banada gönderin

  171. gülcan diyor ki:

    hocam ben bu siteyi bulamadım 2009 olan yeter lilik sınavını pm atın bulursanız

  172. halim diyor ki:

    sorular kolaydı ama çalışmamız gerekliydi
    ezber soracaklar diye ezber çalıştık

  173. arkadaslar lutfen bana da gonderın diyor ki:

    arkadaslar ben bır turlu bu cıkmıs sorulara ulasamadım ulasan olursa bana meil.olarak atsın allah rızası içöiçn

  174. CİHAN diyor ki:

    S.Aarkadaslar ben bır turlu bu cıkmıs sorulara ulasamadım ulasan EGER varsa bana atsın allah razı olsun

  175. burak diyor ki:

    selamun aleykum arkadaşlar bende soru ve cvbları bulamadım bana da gönderebilir misiniz?ALLAH şimdiden razı olsun gönderin lütfen xx21_seyda_21xx@windowslive.com

  176. burak diyor ki:

    arkadaşlar ben indirdim de size nasıl göndereceğim onu bilmiyorum

  177. muhammet diyor ki:

    allah razı olsunda ımamlar ıcın sorulan soruların cevap anahtarı yok

  178. selahattin diyor ki:

    arkadaşlar diyanet başkanlığnın sitesine girin orada yanda duyurular kısmı var orada istediğiniz sorular mevcut

  179. YASIN diyor ki:

    http://egitek.meb.gov.tr/Sinavlar/

    Bu adreste devletin yapmış olduğu bütün sınavlar var sorular ve cevap anahtarları..

  180. zeyneb diyor ki:

    ALLAH razı olsun

  181. arapçacı ahmet diyor ki:

    selam aleyküm arkadaşar bende herkez gibi indirmeedim banada gönderirmisiniz soruları tşklersizleri seviyorum ahmet_1984_46@hotmail.com

  182. muhterem kaymakcı diyor ki:

    2009 yeterlılık sınavı sorularını ban a gonderebılır mısınız ılgı ve alakanıza tesekkurler…

  183. muhterem kaymakcı diyor ki:

    mhtrm_1100@hotmail.com buradan gonderebılır mısınız.

  184. hfz RIDVAN dyn diyor ki:

    soruları nasıl alcaz yha yardımcı olursanız sewinirim ..hfz_ridvan @hot.. teşekkürler..

  185. bülent diyor ki:

    kurban soruları indiren varsa gömderebilirmisiniz

  186. erdal bostan diyor ki:

    tesekkür ederim

  187. Murat diyor ki:

    arkadaslar emek için tesekkurler lakin indiremedim kitap aldım .. konu anlatımı cok zayıf son 4 gün … neyse hakkımızda hayırlısı olsun

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

